Rafi862 Wiki
Advertisement
Tirtouga → Carracosta
Viridian Pokémon Center Pikachu.png Ferris zaprzyjaźnił się z Tirtougą, kiedy tajemniczo podróżował w czasie i uratował go przed stadem Archenów, gdy był młodym chłopcem. Dał mu swój naszyjnik na znak ich przyjaźni przed powrotem do własnego czasu. Jakiś czas później, Ferris znalazł jego skamielinę, która została skradziona i wskrzeszona przez Zespół R i dr Zagera. Będąc przerażonym, Tirtouga zaatakował, a następnie uciekł, w ogóle nie pamiętając Ferrisa. W końcu był w stanie go rozpoznać, a następnie przekształcił się w Carracostę. Po tym jak plany Zespołu R zostały udaremnione, wrócił do swojego czasu przez bramę czasu i otrzymał taki sam wisiorek do noszenia na szyi, aby pamiętać Ferrisa.Ferris zaprzyjaźnił się z Tirtougą, kiedy tajemniczo podróżował w czasie i uratował go przed stadem Archenów, gdy był młodym chłopcem. Dał mu swój naszyjnik na znak ich przyjaźni przed powrotem do własnego czasu. Jakiś czas później, Ferris znalazł jego skamielinę, która została skradziona i wskrzeszona przez Zespół R i dr Zagera. Będąc przerażonym, Tirtouga zaatakował, a następnie uciekł, w ogóle nie pamiętając Ferrisa. W końcu był w stanie go rozpoznać, a następnie przekształcił się w Carracostę. Po tym jak plany Zespołu R zostały udaremnione, wrócił do swojego czasu przez bramę czasu i otrzymał taki sam wisiorek do noszenia na szyi, aby pamiętać Ferrisa.
Debiut: A Restoration Confrontation! Part 1
Ataki
Starożytna Moc, Bryza i Pompa Wodna
Advertisement